21 July 2019

Skincare Review #35 : Malie Ultra Hydrating Essence Mask (Royal Jelly) Review Failed!

Bismillahirahmanirahim
Assalamualaikum wbt

Aku sepatutnya ada kerja nak kena buat dan attend majlis orang tunang tapi still nak habiskan review yang tertunggak. Guna phone pun boleh uols. Hiks ~

Malie Ultra Hydrating Essence Mask (Royal Jelly)

Harga: RM2/pc
Aku beli borong 10pcs terus dekat shopee. 

Aku pernah baca review pasal mask ni, ramai yang kata best sebab murah pastu quality pun okay. Tapi aku bila first time pakai terus kecewa disitu. Sebab tak sesuai dengan kulit aku. Huhu 😭
Masa pakai terus rasa pedih pedih kat muka. Aku ingat sekejap je so aku pun pakailah 5-10 minit macamtu. Ya 10 minit dalam kesakitan. Sebab selalunya kalau aku nak try mask baru akan rasa pedih sikit dalam beberapa saat macam tu. Pastu dah okay. Tapi mask ni memang cannot go langsung dekat kulit aku. Esoknya tu terus naik tiny bumps beberapa ketul. 

Dah lah aku beli 10pcs. Nasib baik adik-adik aku pakai okay je. So, aku sedekah lah dekat dorang. 

Akhir kata, aku tak dapat nak review mask ni best ke tak. Sebab tak boleh letak walaupun sekejap dekat muka aku. Pedih gila weh. Tapi disebabkan aku beli mask ni yang royal jelly je semua, aku taktau lah kalau aku beli yang cucumber/aloe vera ke apa nanti pedih jugak atau yang jenis ni je memedihkan. Tapi aku malas nak try yang lain.

So, aku stay dengan mask jenama Entel murah dan best. 💖


Recommended or Not?
Hmm..

Would you repurchase this? 
Nope!

How many stars would you give?
 0 out of 5 stars. 


P/s : All products reviewed by me are not sponsored. I bought with my own money. What works for me might not work for you and vice-versa. Thank you. 💟


Sekian.
Assalamualaikum.
(2:03 petang)


❤ Maaf atas penggunaan 'aku' kepada yang lebih tua. *peace* ❤

No comments:

Post a Comment

Your comments will be highly appreciated ^^

COPYRIGHT @ AFRAH FIADMUI. PENJENAYAH COPYCAT TIDAK DIBENARKAN BERADA DIKAWASAN INI !