5 March 2016

Busy sangat ke kau ?

Bismillahirahmanirahim
Assalamualaikum wbt

Hi.
It has been a while since I've posted my last entry.

Rindu kita tak ? Hahahahahahaha [suddenly change the language]
Dah biasa tulis (taip) entri dalam bahasa melayu nak tukar ke english tu macam awkward sikit. Hahahaha. Dah lama tak cerita pasal kehidupan macam zaman persekolahan dulu semua benda nak kongsi dengan korang. Sekarang ? Hmmmmm... baru taip satu ayat dah takde idea nak sambung ayat seterusnya.

My friend asked me, "How is your life going ?"
Macam biasa lah aku jawab. Nothing special. Nothing interesting.


Sebab dulu aku dah biasa post banyak entri dalam sebulan. Bila dah sebulan tak post pape rasa macam sunyi sepi je blog aku tanpa entri baru. Hahahaha. Bila orang tanya, "busy ke?". Aku tak tau nak jawab macam mana. Sebab takde lah busy mana pun. Bila takde kelas, sempat je tengok kdrama. Hahahaha. Tapi serius lah sem ni aku rasa macam nak pengsan !

Why ?

Sebab banyak sangat assignments. Kalau assignments yang bertaip tu aku tak kisah sangat. Ni yang jenis kena present dalam kelas. Public speaking je ada 3. Presentation jangan cakap lah. Berlambak. Sampai akak degree yang satu rumah dengan aku pun, kesian tengok aku. Kalau free sikit je kena keluar discussion dengan group. Tido kat rumah kawan semata-mata nak siapkan assignments. Pukul 4 pagi tak tido lagi. Pukul 6 pagi baru siap. Pukul 7 pagi dah kena hantar. Letih.

I need a break !



Moga sem ni dapat dapat result yang lebih baik dari sem lepas. 7 weeks to go ! Fighting !
Moga diri ni dapat bertahan sehingga ke akhir sem nanti. InsyaAllah :)


Sekian saja coretan kisah hidup sis.
Assalamualaikum.
(12:33 tengahari)

❤ Maaf atas penggunaan 'aku' kepada yang lebih tua. *peace* ❤

No comments:

Post a Comment

Your comments will be highly appreciated ^^

COPYRIGHT @ AFRAH FIADMUI. PENJENAYAH COPYCAT TIDAK DIBENARKAN BERADA DIKAWASAN INI !