8 April 2016

Mask Review #4 : Mistine Egg White Peel Off Mask

Bismillahirahmanirahim
Assalamualaikum wbt

Sapa kat sini suka pakai peel off mask, say heyyy ! Hahaha
Produk ni dulu famous dekat ig dan ruangan niaga online yang lain. Tapi sekarang macam dah suam-suam kuku je. Taktau lah kalau ada lagi yang guna produk ni. Ehem. Maafkan saya kalau terkasar bahasa. Hihi

Mistine Egg White Peel Off Mask 

Aku beli mask ni tahun lepas tak silap. Beli dekat GM Klang dapat harga murah sikit. Tapi takde lah murah sangat sebab kat sana kalau beli borong je dapat harga murah kan.  Aku beli 3 tiub. Ini pun baru pakai satu tiub je hah. Lagi dua tu aku jual dekat carousell. So, sapa-sapa nak try mask ni boleh lah beli dengan aku. Tengok dekat carousell.com/afrahfmui okayyy ? Kalau berminat nak beli apa-apa yang aku jual. Terus tekan Buy Now. Takpun kalau nak tawar menawar pun boleh. Janji kena dengan harga lah yaa. Hahahaaa~

Ni haa tiubnya. Kecik comel je.
Mistine ada banyak jenis mask tau. Ada peel off, ada yang mud mask.
Ikut korang lah nak beli yang mana pun.
Tapi untuk cubatrytest kali ni, aku nak share pasal Egg White Mask.
Okayyy ?

Belakang tiub ni ada tulisan bahasa thailand.
Sesapa yang faham tuu boleh share dengan aku. Hihi
Okayy. Setel bab packaging.

Harga pasaran (sekarang) : RM8 - RM12

Sekarang kita move on ke tekstur mask pulak, okayyyy ?
Tekstur mask ni biasa je. Tak cair sangat. Tak pekat sangat.
Just nice orang kata.
Dan bau mask ni pun wangi je. Takde bau hanyir telur, takde !
Pastu kalau korang perasan mask ni macam ada kilat-kilat sikit.
Hah yang kilat-kilat tu takde pape pun. Tak lekat pun kat muka korang.
Jangan risau ok ?

Cara pakai mask ni macam mask lain jugak.
Sapu je dekat muka korang.
Jangan ikut aksi merbahaya aku ni tau.
Hahahahhaha.
Nak cabut tu seksa beb.
Tanggal semua bulu roma aku !! (ngeri)

Bila dah kering nanti.
Muka korang akan tegang setegang tegangnya haaaa
Tunggu lagi seminit dua
Pastu baru lah cabut dengan perlahan-lahan
Jangan gelojoh nanti whitehead semua tu tak tertarik pulak

Haaa bila dah cabut tu. Lega sikit rasanya.
Pastu boleh korang cuci sisa-sisa mask yang berlebihan tu
Lupa nak bagitahu korang yang mask ni tak kuat sangat pun tarikkannya
So, tak payah risau sangat takut tertarik kulit muka ke hahaha
Lepas cuci tu, terus pakai toner okayy ?
Untuk tutup balik pori-pori yang dah terbuka tuuu

Okayyyy.
Selamat bermasking korang.
Sekian.
Assalamualaikum.
(11:50 malam)

❤ Maaf atas penggunaan 'aku' kepada yang lebih tua. *peace* ❤

No comments:

Post a Comment

Your comments will be highly appreciated ^^

COPYRIGHT @ AFRAH FIADMUI. PENJENAYAH COPYCAT TIDAK DIBENARKAN BERADA DIKAWASAN INI !