6 January 2016

Review TM #5 : Sushi King, Selayang Mall

Bismillahirahmanirahim
Assalamualaikum wbt 

Review TM kembali !
Okayy kali ni nak review tempat makan yang korang mesti dah tahu. Tapi ini cerita dah basi tau. Tahun lepas punya entri. Tapi baru nak post sekerang. Hehehe

SUSHI KING

Okay lah sejujurnya ini kali pertama aku jejak kaki ke Sushi King. 
Beli sushi dah banyak kali dah. Sebab selalunya family aku akan beli sushi kat Aeon One Utama. Kalau pergi OU je wajib beli sushi dengan roti cheese kat Aeon. 
Tapi Sushi King ni. Tak pernah pergi lagi. Ni pun aku pergi dengan member.
Kitorang kalau keluar je, tak fikir nak shopping sangat. Yang penting "Nak makan kat mana?" hahahahaa
Sebelum masuk Sushi King kitorang dah lunch dekat Johnnys. Lepastu tawaf satu mall. Lapar balik tu yang nak try makan kat Sushi King tuuuu..

Tak rancang pun nak buat JJCM
Kebetulan kitorang pergi Mydin sebab nak cari barang aku untuk masuk kolej
Lepas cari barang, lapar terus pergi Selayang Mall
cari tempat makan.
Masuk-masuk tempat ni rasa macam woahhhhh.... sushi king beb. Hahahaha
Maafkan kami yang agak jakun masa tuu

Disebabkan masa tu dah petang dalam pukul 4 lebih tak silap
Banyak sushi dah habis
Kalau ada sesapa yang taktau cara nak pilih sushi yang pusing-pusing tuu
Dekat dinding tepi meja tu ada tulis harga setiap sushi
Dia ikut warna pinggan tau.
Jangan main amik je, tengok-tengok nanti lari bajet hihihihi

Selain sushi ada jugak makanan lain macam mi soba, udon semua
Aku pilih mi soba tak silap. Satu set siap ada tempura RM14+
Sup mi soba tuu kosong je takde isi. Tapi penuh dengan rasa.
Rasa manis ada, masin ada, pedas pun adaa
Boleh tahan jugak rasa sup dia. Tempura pulak memang sedap !!

Fini nak try sushi dia.
Pastu dia takleh telan
Aku jugak yang perhabiss semuaaaaa
Hahahhahaa

Tapi inilah kali pertama dan terakhir kami jejak kaki dekat Sushi King.
Kenapa ? Entahlah takde sebab munasabah pun.
Adapun mungkin sebab mahal kot. 
Hihihih

Okayy. SELAMAT BERJJCM SEMUA !!

Sekian.
Assalamualaikum.
(7:26 petang)

❤ Maaf atas penggunaan 'aku' kepada yang lebih tua. *peace* ❤

No comments:

Post a Comment

Your comments will be highly appreciated ^^

COPYRIGHT @ AFRAH FIADMUI. PENJENAYAH COPYCAT TIDAK DIBENARKAN BERADA DIKAWASAN INI !