8 January 2016

Makeup Review #5 : Menow Pro Kiss Proof Soft Lipstick

Bismillahirahmanirahim
Assalamualaikum wbt

Hai. Sekarang ni kan ntah kenapa aku lebih minat buat review produk daripada mengarang kisah hidup sendiri. Hihihi
Jadi, kalau seminggu tu semua post pasal produk yang aku guna. Mohon ampun, maaf dipinta awal-awal yaaa. :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okayy. Nak review produk yang agak femes sekarang ni. KISS PROOF by Menow.
Aku beli dengan harga RM7. Murah ke idok ? Sebab aku tengok dekat Ig, dorang jual satu dalam RM10-RM12. Itu pun belum termasuk postage lagi. So, harga yang aku dapat ni, dikira murah jugak lah kan. Kebetulan ada orang jual dekat kampus. Tu yang nak cuba tuuu. Heeeee ~

Kotak dia.
Haaa boleh lah kalau nak zoom. Hihihi

Okay. Ni pulak dia punya lipstick.
Boleh baca lah dia punya description atas tu.
Aku beli code 014
Macam pensel je kan. Senang nak simpan.
Jangan pulak korang guna untuk mewarna kertas. Hahahaa
Tapi yang tak bestnya kena asah dengan sharpener bila dah tumpul.
Leceh sikit kan. Kalau twist kan senang.
Haih nak senang je kan ?!

Bila calit dengan tangan dia macam crayon sikit.
Gosok-gosok guna jari dah hilang.
Long wearing color -- tak pun. sebab gosok dengan air sikit memang senang hilang.
So, tak payah risau lah. Senang nak cuci bila nak solat nanti. 
Hydrates lips -- Not really ! Korang kena pakai any lipbalm sebelum pakai kissproof ni sebab dia matte so, bibir cepat kering. 

[yang hitam tu bukan rambut, shadow kain telekung okayy]
Aku pakai dekat bawah bibir je. Sebab agak terkejut dengan warna dia.
Hahahahaha
Merah woo ! Eh bukan merah, warna dia macam merah hati gituu.
Pakai full nanti lagi peh peh peh

Hah ni yang zoom punya..
nampak tak beza atas dengan bawah ?
Dalam gambar nampak ok, bila tengok depan-depan
tak berapa nak cantik sangat warna diaa.
Yang berani pakai warna terang okay lah, iolls still malu-malu kucing. Hahahaha

** And i won't buy this product again !
WHY ?
Because its really out of my expectation !
Hahaha. Serious ! So, NO "you should buy this!" in this entry.
But if you want too, just buy one laaah :P

P/s: Every products that reviewed by me in this blog are not sponsored. I bought with my own money. 💟

Sekian.
Assalamualaikum.
(10:24 pagi)

❤ Maaf atas penggunaan 'aku' kepada yang lebih tua. *peace* ❤

COPYRIGHT @ AFRAH FIADMUI. PENJENAYAH COPYCAT TIDAK DIBENARKAN BERADA DIKAWASAN INI !