4 January 2016

Blog Signatures

Bismillahirahmanirahim
Assalamualaikum wbt

Entri pertama tahun 2016

Aku tukar Blog Signature setiap tahun. Sebab nak nampak kelainan dalam setiap entri. *konon* Hahahaha. Padahal nampak sama je setiap tahun. Alhamdulillah tahun ni nak masuk tahun kelima dah aku berblogging. Mula-mula untuk suka-suka je. Tapi bila dah lama-lama rasa best pulak menaip. Pastu ada orang baca. Hah aku tahu tau sapa yang baca blog ni. Ada blog tracker. Hihihi.

Aku start masa form 2. Zaman bodo-bodo lagi dengan dunia blog. Minat pun sebab aku banyak baca blog orang lain. Dari situ ada jugak lah keinginan nak jadi blogger jugakkk. Tapi takde lah macam blogger yang famous amous tuu. Biasa-biasa pun dah okayyy. Janji dapat senangkan orang. 

Masa form 2 tuu aku banyak buat personal entry macam diari gituu hah. Tapi dah delete dah hahahaha. Sebab nampak macam syok sendiri. Bila baca balik peh peh peh geli gilaa wehhh. Hahahaha. Tapi sekarang makin matang. Sebelum buat entri baru, fikir betul-betul dulu. Dapatkan idea gituuuu. 

Aku check ramai yang jumpa blog aku dari menggoogle produk-produk yang aku review. Alhamdulillah ada jugak yang nak baca review produk murah yang aku beli. Hihihi. TQ !

Ini untuk all time punyaa.
Hah sapa yang search link blog aku tuuu ? 
Hahahahaha 

Ini pulak yang month punyaaa
Berguna jugak entri pasal PLKN tuuu rupanya. Alhamdulillah
Entri ujian JPJ pun ramai jugak yang baca.
Terima kasih korang. :)
*terharuuuu*

Okayyy masuk bab blog signature pulaaaak...

Tahun 2011 dan 2012.
2 tahun pakai signature yang sama sebab tak terfikir pun nak tukar.
Hahaha. Dah nak habis tahun 2012 baru sampai wahyu. Hihihi

Tahun 2013.
Makin teratur dan laju menaip. Hihi
Makin banyak idea nak buat entri. 

Tahun 2014 dan 2015.
Seperti yang aku bagitahu dalam entri penutup tirai.
Akhir tahun 2014 sampai bulan 2 2015 aku dekat PLKN
So, tak berkesempatan nak tukar pun. Tuu yang teruskan je. 

Tahun 2016.
Alhamdulillah sampai jugak kita ke tahun baru ni.
Wahyu datang lagi suruh letak tahun pulak dekat signature. Hehehe
Tu yang ada tahun tuuu. :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Akhir sekali,
terima kasih untuk sesapa saja yang pernah baca blog ni. 
Dari aku start menaip sampai sekarang masih menaip 
Dari dalam Malaysia sehingga ke luar Malaysia
Terima kasih banyak.
Aku syak yang orang luar negara yang baca blog aku ni mesti orang Malaysia jugak kan kan kan?
Pelik lah kalau orang asing faham bahasa melayuuu. Hahahahaha 
Terima Kasih :) 
Nah LOVE

Sekian.
Assalamualaikum.
(8:33 malam)

❤ Maaf atas penggunaan 'aku' kepada yang lebih tua. *peace* ❤

No comments:

Post a Comment

Your comments will be highly appreciated ^^

COPYRIGHT @ AFRAH FIADMUI. PENJENAYAH COPYCAT TIDAK DIBENARKAN BERADA DIKAWASAN INI !