31 December 2015

Penutup Tirai 2015

Bismillahirahmanirahim
Assalamualaikum wbt

Entri terakhir tahun 2015
Alhamdulillah sampai jugak ke entri Penutup Tirai. Untuk tahun 2014 takde sebab masuk PLKN. So, tak sempat nak buat. Hihihi
Kita terus ke 2015 je lah ye. Tahun 2015 ni banyak sangat kenangan manis pahit yang aku lalui. Mungkin ni bukan semua tapi sebahagian je k.

KENANGAN MANIS

1) Pengalaman masuk PLKN (Princess Haliza, Sepang)


Memula tu memang tak suka, tapi hari-hari terakhir dekat kem.. Allah je yang tahu betapa kami taknak berpisah. Hahahah. Gitu. Banyak dah entri pasal PLKN ni. Korang baca je k. [Disini]

2) Dapat keputusan SPM


Alhamdulillah result spm aku takde lah straight A's tapi apa yang aku usaha untuk spm tu ada jugak lah yang boleh dibanggakan. Hehehe. Takde entri khas untuk spm pun.

3) Belajar memandu dan lulus ujian JPJ


Untuk ni aku dah karang satu entri khas untuk korang kan. Hihihi. Sapa yang belum baca lagi tu. Pergi lah baca sekarang ! [Disini]


4) Dapat sambung belajar



Yang ni pun termasuk dalam kenangan manis jugak. Sebab yelah bukan semua orang mampu sambung belajar kan. InsyaAllah. Aku akan buat yang terbaik sepanjang 2 tahun setengah di tempat orang ni. Doakan ye. :)



KENANGAN PAHIT 

1) Pemergian Atok


Al- Fatihah buat atok nenek dan saudara mara ku yang telah kembali menghadap Ilahi. 



Itu je rasanya kenangan pahit untuk tahun ni. Selebihnya manis-manis belaka gituuuu. Hihihi.
Jumpa lagi dapat entri tutup tirai episode akan datang. InsyaAllah.

Sekian.
Assalamualaikum.
(12:03 tengahari)

❤ Maaf atas penggunaan 'aku' kepada yang lebih tua. *peace* ❤

No comments:

Post a Comment

Your comments will be highly appreciated ^^

COPYRIGHT @ AFRAH FIADMUI. PENJENAYAH COPYCAT TIDAK DIBENARKAN BERADA DIKAWASAN INI !