29 December 2015

Mask Review #3 : Daiso Natural Pack Charcoal Peel Off Mask

Bismillahirahmanirahim
Assalamualaikum wbt

Dah nak akhir-akhir 2015 ni, nak share jugak produk yang aku beli dekat Daiso.
Dulu semua barang dia RM5. Sekarang dah naik RM5.30 (gst everywhere)
Kalau korang pergi Daiso, pastikan beli barang yang berbaloi untuk RM5.30 tau.
Tak payah lah beli barang yang kecik-kecik macam pen sebatang sebab tak berbaloi i told ya !
Beli barang yang besar yang korang rasa kat tempat lain tak dapat dengan harga RM5.30
Gituuuu tips dari aku untuk berbelanja di Daiso.
Hahahahahha...

Ok. Sambung balik.
Aku beli mask ni dah lama dah. Beli dekat Daiso, Aeon Subang
Mask ni takde lah best sangat. Serious talk ! Hahahahha
Taktau sebab dia murah atau apa pun. Tapi bagi aku memang tak best sangat. Taktau bagi orang lain macam mana kan. Kulit orang lain-lain kan. 

Mask untuk blackhead dan whitehed katanya.
Jangan risau kat belakang tiub ni ada description dalam bahasa inggeris. 
Anddddddd
it was MADE IN KOREA yaww !

Tekstur dia pekat macam peel off mask lain jugak
Tapi yang tak tahan bau dia 
Bau dia kuat sangat tapi taktau bau apa
Macam alcohol pun ada gak. 
So, bila pakai dekat hidung terpaksa lah tahan nafas jap.
Hahahahha

Dah cuba pakai beberapa kali.
Sebab nak tarik keluar whitehead yang sibuk nak bertenggek kat hidung. Hahaha
Tapi ....
Kulit jadi kering. Tak tau lah kalau mask ni absorb kelembapan kulit kita ke cemana. 
Hahahahaha

The final result
Mask ni tak dapat nak tarik segala whitehead sangat.
Bila nak tarik dari muka tak sakit sangat
Tapi kulit aku jadi kering sangat sampai macam mengelupas pun ada :(

Jadi, aku tak galakkan korang beli. Tapi kalau korang nak cuba boleh lah beli setiub kongsi lima- enam orang. Lagi jimat camtu. Hehehe
5.30 bahagi 6
sorang RM0.883333333 je
Hahahaha.
Sekian.
Assalamualaikum.
(9:45 pagi)

❤ Maaf atas penggunaan 'aku' kepada yang lebih tua. *peace* ❤

COPYRIGHT @ AFRAH FIADMUI. PENJENAYAH COPYCAT TIDAK DIBENARKAN BERADA DIKAWASAN INI !