31 March 2018

Skincare Review #15 : Aiken Toner

Bismillahirahmanirahim
Assalamualaikum wbt

👰 Another Aiken product to be reviewed by me! Aiken ni produk dia memang untuk acne-prone skin tau. Sebab semua ada tea tree oil yang sememangnya untuk merawat jerawat. Sebelum ni aku ada review Aiken punya pure tea tree oil korang boleh baca [dekat sini].

Aiken Tea Tree Oil Toner
[100ml]
Harga: RM8
Aku beli dekat Shoppe under WiproUnza. Boleh cari dekat Mall okay. Masa ni beli beli sekali dengan moisturizer dengan cleanser dia so dapat free postage hihi 👯

Alhamdulillah aku dah pakai toner ni untuk beberapa bulan jugak sampai lah tinggal sikit tu je. Masa first time pakai aku tak suka sangat dengan bau toner ni sebab bau dia macam herba-ish yang kuat mungkin sebab bau tea tree oil kan. Pastu masa memula pakai rasa pedih sikit bila lama-lama okay je. Sebab dia ada salicylic acid denga tea tree oil kot yang buat dia pedih sikit. Tapi takde lah rasa burning ke apa. 

Aku suka toner ni sebab dia memang khas untuk oily/acne-prone skin. Aku pakai time breakout kulit rasa bersih pastu dia boleh control oil jugak. Jerawat aku selalu muncul yang jenis ada isi tu pun cepat kecut lepas pakai toner ni. Kalau nak lagi cepat kesan dia aku rasa kena guna semua produk dia macam cleanser/toner/moisturiser/pimple gel. Sekarang ni aku guna toner dengan moisturiser dia je. Ada lah nampak kesan sesikit tapi takde pakai kejap terus rasa berubahan dia. Tidaklah begitu ~


Recommended or Not?
Yes! Ramai sangat dah try toner ni sampai dekat farmasi habis lah toner ni. Sebab tu aku beli online. Haha 😂😂

Would you repurchase this?
Maybe yes maybe no. Sebab nak try toner Klairs pulak tapi yang tu untuk hydration je so kalau breakout lagi aku beli yang ini jugak kot. Aha! 

How many stars would you give?
3.5 out of 5 stars. 🌟🌟🌟🌠


P/s : All products reviewed by me are not sponsored. I bought with my own money. What works for me might not works for you and vice-versa. Thank you. 💟


Sekian.
Assalamualaikum.
(11:32 pagi)


❤ Maaf atas penggunaan 'aku' kepada yang lebih tua. *peace* ❤

No comments:

Post a Comment

Your comments will be highly appreciated ^^

COPYRIGHT @ AFRAH FIADMUI. PENJENAYAH COPYCAT TIDAK DIBENARKAN BERADA DIKAWASAN INI !